luni, 21 mai 2012

O noapte in Veliko Tarnovo

  Nu era cu putinta sa ratam Veliko Tarnovo.


  Mai ales ca citisem despre acest minunat loc pe internet si vazusem fotografii spectaculoase cu cetatea si orasul vechi.

    







Am petrecut o seara frumoasa cu plimbari in statiune, am absorbit fiecare casa care parea sa iasa din piatra abrupta pe care este construit intregul oras, cu case modeste si frumoase, un aer special medieval, simplu si sofisticat, o imbinare interesanta de vitrine luminate si case vechi, de obiecte de arta si suveniruri, mici mestesugari si cluburi de noapte din care se aude muzica live.








Am fost complet fascinata de tot ceea ce am gasit acolo. Totul era ca o vraja ce te cuprindea, te invartea peste tot pe langa stradutele strampte si intortocheate si scarile intunecate sau usor luminate de cate un felinar vechi si in acelas timp extrem de bine potrivit...



 Cred ca nu l-am absorbit destul, imi doresc sa mai ajung odata acolo, sa-l savurez in totalitate. Am facut plimbari lungi, intr-o noapte placuta, misterioasa, cu o ceata ce tasnea parca din raul ce strabatea orasul si a doua zi ne-am clatit ochii printre zidurile cetatii vechilor vlahi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu