miercuri, 16 mai 2012

Pe unde am mai mancat

Ca doar nu poti sa pedalezi mancand doar conserve si uscaturi, binenteles ca ori de cate ori am avut ocazia si adulmecat vreun miros de mancare gatita, am oprit, parcat bicicletele si servit gratarul/friptura sau ce o mai fi fost.

Avem si cateva fotografii pentru istorie [:D] pacat ca mirosul si admosfera nu se poate prinde intodeauna in poza.




 O cafea intr-un magazin satesc, interesant aranjat, jumatate bar/cafenea si jumatate magazin alimentar, despartit frumos printr-o usa unde servea o singura femeie, in functie de clienti.




 Intr-un oras, am cautat mult timp o terasa unde sa putem manca, si in final ne-a gasit pe noi un patron de bar/terasa care si-a telefonat fica sa vina sa ne traduca din bulgara in engleza, a trimis ginerele sa cumpere rapid niste ceafa de porc si nevasta lui ne-a pregatit in bucataria proprie un gratar delicios cu cartofi prajiti. Totul a fost ad-hoc dar perfect, exact ceea ce aveam nevoie. Am platit si am pplecat mai departe.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu