sâmbătă, 12 mai 2012

O particica din calea noastra


As vrea sa am mai mult timp la dispozitie pe internet ca sa pot scrie povestea asa cum o imaginez pe masura ce biciclez.Din pacate timpul pe care il am la dispozitie in salile de internet e cam putin.O sa ma rezum la a incarca fotografii si o sa incerc sa le fac cateva comentarii explicative la fiecare, urmand ca povestea intreaga sa o refac acasa cand am timp ...

Aceasta doamna este de nationalitate germana, stabilita in Bulgaria si a practicat alpinismul in Romania ! S-a oprit pe drum sa povesteasca cu noi.Calatorea pe bicicleta intre doua orase port Burgas si inca unul, nu mai retin numele pe o artera destul de circulata.




O piata ...cam ca la noi :)

Am incercat ceva la nortoc de pe un meniu bulgaresc si s-a dovedit a fi foarte bun...


Unele izvoare sant marcate cu semne rutiere ceea ce ne ajuta pentru ca nu sant vizibile din strada.

O furtuna se apropie...

Ne-am adapostit intr-o statie de autobuz rurala in care ploua pana si sub masa.


Dupa furtuna

Zona pietonala dintr-un orasel mic numit Elhovo .

No comment :)

Un cicloturist englez cu care ne-am intalnit pe drum, calatorea spre Turcia, am facut schimb de bloguri, adrese de e-mail si toate alea :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu