sâmbătă, 12 mai 2012

Am mai gasit prin aparatul foto...

In Albena




Eu sant responsabil cu cafeaua.

Ceva de pe litloralul bulgaresc, nu mai retin exact ce :)
 Pe drum...


Eu in sala de internet din Varna



 Locul cu randunele...samana cu "Rapa papusilor" de la noi...



O capra pe Lada.


 Am trecut printr-un sat numit Panicovo si acest om a fost singurul care l-am intalnit.Era o liniste de te dureau urechile.


Am oprit sa intrebam directii de mers si am facut o pana pana sa primesc explicatiile :)

Una din locatiile de somn.



In dimineata asta am mancat in Topolovgrad, cel de langa mine este patronul.A chemat o fata care stia engleza ca nu ne-am inteles nicicum.Am comandat gratar cu cartofi prajiti si a trimis pe tanti de la bucatarie sa cumpere cartofi ci ceafa pentru noi :) Am intrebat unde este farmacia ca sa luam ceva crema pentru durerea de genunchi a Anei iar fata care stia engleza si cu prietenul ei m-au dus cu masina lor pana la farmacie ca sa traduca farmacistei ce ne doare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu