joi, 17 mai 2012

ploaie, padure, refugiu

       De felul meu sunt o fricoasa. Acesta este momentul in care trebuie sa inchei capitolul frica ... Si cum altfel? daca nu atunci cand te prinde o furtuna intr-o padure unde pe langa fulgere si tunete sufla si putin vant atata cat sa-ti dea o stare de panica "ce ne facem acum?"

       Paul este diferit, el cauta repede locuri de refugiu fara a mai sta pe ganduri. asa ne-am adapostit noi intr-o cladire parasita din mijlocul nu stiu carei regiuni muntoase din Bulgaria.

       Cladire studiata amanuntit in cele 40-50 de minute, Construita si abandonata, de loc folosita... Foarte multe astfel de betoane am intanit pe drum, cu siguranta sunt si in Romania, nu stiu care or fi fost rostul lor, dar pe mine m-au ajutat sa-mi elimin o frica, una din multe alte frici cu care m-am confruntat :D .
 Peretii doar umezi din cauza ploilor, deteriorati de iarba si pamant, muschi si mure tzepoasa. Nimic altceva. Nimic periculos. Nu as fi crezut asta daca doar as fi trecut pe langa o astfel de cladire abandonata....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu