joi, 17 mai 2012

noi in ploaie, bicicletele in cort :)

         In aceasta zi am fost foarte grijulii cu bagajele noastre pentru ca o furtuna dintr-o padure ne-a dus spre o cladire abandonata unde ne-am ferit noi de ploaie si bicicletele au ramas afara, acoperite superficial si s-au cam udat.
          Asa ca de aceasta data, de la primii picuri de ploaie eu am insistat (de frica) sa ne acoperim bagajele si sa ramanem acolo pana trece....
       
         Na fost sa fie, pentru ca lucrurile nu sunt asa cum vrem noi ci asa cum sunt ele [:)]
         Asa ca am stat ce am stat - pregatiti - sa vina ploaia si ploaia a fugit de noi. Cativa picuri cat sa-mi ude casca si atat... Asa ca am plecat la drum si ploaia ne-a udat din mers, ca asa a vrut ea, dupa care a iesit soarele si ne-am uscat, tot din mers [:)]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu