marți, 24 iulie 2012

Excursie de la Colibita la Piatra lui Orban - spre casa.

Cum am spus, astazi partea a doua, intoarcerea spre cabana a fost ceva mai anevoioasa pentru ca ne-am luat cu afinele si am ratat traseul marcat de intoarcere.....

Dar pana la urma am ajuns cu bine si am experimentat si o mica aventura.

O mica ploaie ne-a cam speriat, insa am fost pregatiti cu pelerine :D





dupa o gustare de afine proaspete, coapte si dulci, ne-am trezit intr-o rapa destul de abrupta pe care am fost nevoiti sa o trecem, altfel nu aveam cum sa ajungem pe partea dinspre lac.... noi ne apropiam incet spre vf Bistricior ceea ce era nasol de tot mai ales ca eram undeva pe seara, in jurul orei 19...

asa ca am "taiat pisica in doua" si am coborat in jos cu grija.



Stefan sa descurcat foarte bine, a coborat cu grija si fara absolut nici o problema, doar putin ajutor de la tati atunci cand panta era chiar nasoala, alunecoasa si fff abrupta.




dupa ploaie iese soarele....




Deja ne-am relaxat pentru ca am dat de apa, chiar daca am reusit sa bem fff putin pentru ca fix atunci cand am ajuns la apa dupa 2-3 minute a inceput o ploaie torentiala care ne-a udat pana la piele, o ploaie cu bucatele mici de gheatza atat cat sa tulbure apa si sa nu mai putem bea.

Eu cu Aurora am ajuns primele jos si am apucat sa bem apa pe saturate, ceilalti au baut putina pentru ca in momentul in care au ajuns a inceput ploaia si sa tulburat apa....


dar...de sete este buna si putin tulbure.....








odata ajunsi in vale am gasit izvor cu apa buna asa ca ne-am astamparat setea si am luat si pauza de masa in sfarsit, dupa o zi intreaga de mers.


Slanina, cas, ceapa, paine si o rosie.
deliciu!




la doi pasi de cabana.... o buna si meritata pauza de relaxare!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu