luni, 23 iulie 2012

Excursie de la Colibita la Piatra lui Orban

Sambata dimineata, impreuna cu Calin, Aurora si Bia ne-am hotarat sa cautam unde isi tine Orban piatra, ca tot am auzit de "Piatra lui Orban" dar nu am ajuns pe acolo.

Am plecat hotarati pe la ora 10.30 de la cabana.

Stefan a insistat sa vina cu noi chiar daca i-am spus ca va fi un traseu mai greu, ca vom fi nevoiti sa mergem mult si sa urcam pe un teren mai abrupt.







din acest moment apa noastra sa terminat pentru ca nu ne-am luat atat cat aveam nevoie....
















Prima piatra pe care am gasit-o - dar nu era piatra lui Orban asa ca am mers mai departe......




Mai departe.......


Cum nu aveam apa, fiecare sa hidratat cum a putut, unii cu rosii, altii cu slanina :-)

Pentru Stefan a fost prima data cand a mancat slanina, ii era foarte foarte foarte foame si sete in acelas timp, rosie pentru sete nu a accepatat, dar putina slanina la ajutat sa-si recapepe din puteri sa putem merge mai departe.







O alta piatra.... dar nu a lui Orban....


Pana la urma de sete am mancat niste frunze acrisoare - macris de padure - bun la gust -)





si AFINEEE!!!! foarte gustoase si numai bune pentru setea pe care o aveam.

Nu am gasit nici un pic de apa pe creasta - cum de altfel era de asteptat.....


 suntem foarte aproape de varful "PIatra lui Orban" - 1440m aproximativ masurat cu ceasul din dotarea lui Calin.



                                                                                 Varful


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu