marți, 1 mai 2012

Pregatirea bicicletelor

Bikes prepairings

Vom folosi biciclete de mountain bike modificate dupa cum urmeaza:
Am inlocuit cauciucurile de padure cu unele de asfalt cu balonaj de 1.75
Am suprainaltat ghidoanele cu pipe reglabile
Am pus port-bagaj de aluminiu
Le-am echipat cu lumini de semnalizare (Nu vom calatori noapta dar pentru orice eventualitate!)
Am adaugat picior de sustinere la bicicleta Anei iar eu voi folosi un model patentat deja de bikeri si care este multifunctional, respectiv o bota de alun cu un steag in varf, care foloseste la vizibilitatea bicicletei in trafic, la sprijinirea bicicletei in repaus si la alungat cainii.,
Am schimbat seile sportive cu unele mai mari si mai moi potrivite pentru pedalare indelungata la un ritm lejer.
Am pus aripi pentru ca sa nu ne stropim in caz de ploaie.
Am echipat bicicleta mea cu un kilometraj pentru a putea corobora distantele parcurse cu harta.





Fixarea portbagajului pe bicicleta Anei ...



Cateva din "plasticurile" adaugate pe biciclete :)


O testare la "rece" cu gentile pe bicicleta.


2 comentarii:

  1. Ai început promiţător, Paul, sper să ai posibilitatea să ne ţii la curent cu evenimentele pe parcurs.
    Am uitat să te întreb dacă nu cumva vinzi kilometri, dar nu e prea tîrziu niciodată.
    Eu vă doresc să plecaţi într-un ceas bun, şi tot aşa (plus nişte poveşti frumoase) să şi reveniţi.
    Vă doresc Drum bun ! şi ce urări mai folosesc cicliştii !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Kotib, sper si eu sa am acces cat mai mult la internet.Nu m-am gandit la treaba cu vanzarea kilometrilor , poate data viitoare :) .
    Povesti cu siguranta or sa fie multe...

    RăspundețiȘtergere